sluiten X

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie

Artikelen over grafisch ontwerp

Grafisch Ontwerp Brugge: Alleen maar voordelen!

Alleen maar voordelen bij Grafisch Ontwerp Brugge Eerlijke correcte ontwerp-prijzen (vraag uw offerte) 25 jaar beroepservaring 7 op 7 dagen bereikbaar, ook na de kantooruren Alles kan via mail of ter plaatse bij de ontwerper Supersnelle levering Gratis 2 correctiegangen Alle aangeleverde foto’s worden op kleur gecontroleerd en zo nodig bijgewerkt Foto-archief van meer dan 100.000 ...

Lees meer >>

Op 21 maart 2017

Kleine zelfstandigen hebben nood aan ondersteuning

Je kan er niet omheen, zelfstandig worden brengt een hoop met zich mee. De administratieve en fiscale verplichtingen wegen zwaar, zo zwaar dat sommigen er de brui aan geven. Jammer, want jouw talent verdient een plaats!   Focus op jouw vakkennis, jouw passie Vanwaar de beslissing om jouw passie op een zelfstandige basis aan te bieden? Jep! Jouw visie verdient de nodige aandacht! Op de ...

Lees meer >>

Op 16 februari 2017

Online video vacatures worden gemakkelijker gedeeld op social media

Niemand kan er vandaag nog omheen: communicatie is voor altijd veranderd! Of je nu zoekt naar een vakantieverblijf, een nieuwe grasmaaier of misschien zelfs een date, bijna al die zoektochten starten online.   Ook sociale media vormen een steeds belangrijkere informatiebron. Daarnaast verwerft online video steeds meer terrein in de moderne communicatie. Deze trends bieden recruters een ...

Lees meer >>

Op 15 juni 2016

De 10 eigenschappen van een goede brochure

U wil een nieuwe bedrijfsbrochure om te versturen naar uw prospecten of u wil de troeven van uw nieuw product duidelijk en helder presenteren? Een doordachte aanpak leidt tot een succesvol project: een degelijke brochure of folder die doel treft.

Lees meer >>

Op 1 juni 2012

Wat maakt een logo goed?

Een logo is de meest uitgepuurde visuele afspiegeling van uw bedrijf. Het komt erop aan dat het logo in één oogopslag duidelijk maakt wat je doet, hoe je dat doet en voor wie. Uiteraard moet je dit niet letterlijk opnemen: een auto-logo moet geen auto bevatten.

Lees meer >>

Op 7 juni 2011