Over Brandall
Waarom is Brandall de beste keuze voor u?
BRANDALL ONTWIKKELT ZINVOLLE IDENTITEITEN EN COMMUNICATIE VOOR DE JUISTE MERKBELEVING. Daar waar een gewone ontwerper een mooie verpakking maakt, toont Brandall vooral zijn meerwaarde in de effectiviteit van dezelfde verpakking: is het ontwerp zinvol voor de doelgroep, krijgt men het juiste merkbeeld, is het onderscheidend genoeg van de concurrentie? Het spreekt daarom voor zich dat Brandall de geknipte partij is voor eerder complexe vraagstukken. Daardoor is hij ook in staat om projecten vanuit een vroege fase mee vorm te geven, en mee te denken met de klant.
Meer over Brandall:
De visie van Brandall: merkidentiteit is het fundament voor elke creatie binnen communicatie, en is bepalend voor de juiste customer experience (klantenbeleving). Brandall begrijpt dat jouw merk, jouw product, jouw dienst,... een relevant verhaal vertelt, en plaatst elke creatie in een groter geheel. Dit is ook de essentie van Brandall's eigen identiteit, samen met zijn dienstenpakket en aanpak.
Wat kan Brandall u bieden?
Dé kerncompetentie van Brandman is ontwikkeling van merken en identiteiten.
Development : brand books, brand guides, style guides , logo design, brand activation, campagnes, service blueprints, service guidelines, co-creation & workshops, commercial concepts
Design: alle drukwerk (dtp), web graphics & animations, beeldbewerking, (sales-) presentaties
Wie gingen u voor?
In het verleden heeft Brandall ervaring opgebouwd door consulterende en uitvoerende diensten te bieden voor diverse klanten, voornamelijk binnen B2B en B2G, maar ook B2C. Rode Kruis-Vlaanderen, BIVV, Nexans, BekaertDeslee, Engie Laborelec, Komatsu, Familiehulp, FEBIAC, Tractebel, Matexi, Van Roey, WWF, bmfabrics, iAdvise Group, Deloitte, Colruyt Group, Beaulieu, Broederlijk Delen, Waterwegen en Zeekanaal, Park Inn by Radisson, Vitalo, Child Focus, Volvo, IntoData, B_Robots, Puratos, Kolu,...